Ontdek wat je allemaal kan

Leer, ontmoet, doe, lees en vraag in de Bibliotheek

Ontdek wat je allemaal kan bij de Bibliotheek! Leen inspirerende boeken, volg leerzame cursussen en workshops, of doe mee met interactieve activiteiten en evenementen. De Bibliotheek is dé plek waar kennis en creativiteit samenkomen. Of je nu wilt lezen, leren of creatief aan de slag wilt gaan. Bezoek de Bibliotheek en ontdek zelf wat jij allemaal kunt bereiken.

Ontdek...

Van Babbeltruc tot pinpasfraude

Tegenwoordig vormen bankfraude, WhatsAppfraude, phishing en andere oplichtingspraktijken helaas een bijna niet te missen dreiging. Vooral ouderen zijn vaak het doelwit van deze slinkse praktijken.

Word geen slachtoffer!

Dreumesbieb

Is je kind de BabyBieb ontgroeid, dan kun je aanschuiven bij de DreumesBieb. Vanaf het moment dat je kind kan lopen tot ca. 2,5 jaar, is de DreumesBieb dé plek om spelenderwijs in aanraking te komen met boekjes, liedjes en versjes.

Doe je mee?

Hoe illustreer ik een boek?

Ben je tussen de 7 en 12 jaar oud en vind je tekenen leuk? Zou je wel eens een eigen personage van een boek willen leren tekenen? Met een groot vel papier en verschillende tekenmaterialen gaan we hiermee aan de slag tijdens de KennisFabriek.

Kom ook maken